2012. február 2., csütörtök

Beköszönő

Azelőtt kövér lány voltam. Aztán megtörtént a változás, ami messze nem csak a külsőmről szólt, a világhoz való viszonyom változott meg. A változás egy új, óriási szerelmet hozott az életembe: a mozgás örömét. Körülbelül egy éve élek-halok a mozgásért, diétáért, szép testarányokért, az egészséges életmód összes előnyeiért, keményen dolgozom értük jelenleg is, remélve, hogy egyszer elérem a vágyott ideált. Ez idő alatt az internet nagyon sok pontján megfordultam és rengeteg olyan érdekes, tanulságos cikket láttam, ami segíthet mindenkinek abban, hogy elérje a céljait és kevesebb felesleges erőfeszítést tegyen csodadiétákkal és pirulákkal. Közben erre-arra saját kútfőből is rájöttem, így elhatároztam, hogy megosztom veletek a "bölcsességem".
Ez voltam/vagyok én (az új kép két perces, abszolút friss):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése